Craft-alnica #40.

 -Jesen prihaja-
je naslov tokratnje, okrogle objave, katero boste pripravljale v naslednjih 14 dneh. Čeprav je je zunaj še prijetno, poletno toplo, pa se v naše kraje čisto počasi in potiho krade  jesen. Letni čas katerega zaznamujejo meni tako ljube , tople barve, čas, ko nam narava podari svoje bogate sadeže katere obrodi sama od sebe ali pa z majhno pomočjo človeških rok.


Na jesen nas opozajajo ptice katere se zbirajo v jate.


Papir za voščilnico sem izdelala kar s pomočjo suhih listov in Disstres blazinic.


Zadnje čase se kar ne morem več zadovoljiti z enim samim izdelkom. V ustvarijalnem navalu se mi poraja več idej in ker se ne morem odločiti katera mi je ljubša ,izdelam več izdelkov.


In v takšnih trenutkih  nastane velik želod, katerega sem ob robovih zlato obarvala in mu dodala veliko petljo  

 Za konec objave pa še dobrote katere je moj dragi prinesel z včerajšnjega popoldanskega potepanja po gozdu.


Pridružite se nam v 40. izzivu Craft-alnice in za navdih poglejte po jesensko obarvani naravi in pa k Manueli, Simoni ter Janji, katere so se tudi potrudile in izdelale čudovite izdelke.

Komentarji

  1. Tako si prekrasno opisala jesen a još ljepše napravila čestitku!
    Obožavam jesen i njene tople boje, a o plodovima koje nam ona daruje da ne govorim:)

    Pusa velika iz Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da te je napadel ustvarjalni virus, saj ustvarjaš krasne izdelke. Želod je z zlato obrobo in bogato pentljo tako prazničen.
    In fouš sem možu za tako obilno jesensko košarico...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne morem se odločiti, katera mi je ljubša. Tihožitje ali želodko? kot je Helena napisala, deluje želod res svečano in praznično. In zelo dobra ideja z odtisi listov :D

    BTW...slastno potepanje po gozdu...pri nas je taka suša, da ni nikjer nobene gobe.

    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožujem jesen in vso inspiracijo, ki jo najdeš v tem času. Lepo si tole napisala in super se mi zdi, da si tudi tokrat bila nagovorjena večkrat. Prva čestitka se mi zdi, da v sebi nosi tak mir. Druga, v obliki želod pa mi je še posebej všeč zaradi oblike in kako si jo obdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo. Želod si čudovito okrasila :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo tudi jurčke si nabrala, da imaš še lepšo objavo :-))
    Čestitka je zelo lepa in krasno si uporabila embosiran motiv!
    Tudi želod je fantastičen!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepi čestitki :)) še bolj pa mi je všeč tista košara na dnu objave :)))))

    OdgovoriIzbriši
  8. joj, lili,sem skoraj dol padla ob tvojih krasotah. upam, da se kaj ne razmaže zaradi obilne sline......
    lp iris

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Craft-alnica #152. - LES

Craft-alnica #165. - MIX MEDIA

Hvaležnost